Onze diensten
Klachtenafhandeling in onze praktijk
Het is ons streven om tandartsbezoek leuker te maken. Daar zetten wij ons als team en met volle overtuiging voor in. Maar, zoveel mensen, zoveel wensen. Het kan dus gebeuren dat je een andere mening over onze dienstverlening hebt. Wat kun je doen?
Als je vragen, twijfels of een suggestie hebt
Een belangrijk kenmerk van onze praktijk is de ongedwongen sfeer. Het staat vrij om te vragen! Twijfel je ergens over, heb je vragen, zit je iets dwars, heb je een suggestie; deel dat met ons. Als we het niet weten, kunnen we niet verbeteren.
Als je een klacht hebt
Merk je dat je echt niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk?
Ook hier geldt: blijf er niet mee zitten, maar spreek ons erop aan. Dan proberen we er samen uit te komen. Je kunt het best even vooraf contact leggen via de balie, zodat de tandarts tijd voor je kan maken.
Wil je meer informatie inwinnen over de gang van zaken in een tandartsenpraktijk, dan kun je eens kijken op Allesoverhetgebit.nl. Wellicht kan je vraag daar beantwoord worden. Je kunt ook telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), telefoonnumer 0900 202 5012.
Komen we samen niet tot een oplossing, dan kun je je klacht indienen bij de beroepsvereniging voor tandartsen, de KNMT. Onze praktijk is aangesloten bij deze beroepsvereniging. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen jou en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
Stel dat je klacht ondanks deze inspanningen nog steeds niet opgelost is, dan kun je een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Je klacht wordt dan door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De Geschilleninstantie rekent daar €75,- voor.
Onafhankelijke informatie
Wil je meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten lezen, kijk dan eens op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kun je stellen via het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) of telefonisch via telefoonnummer 0900 202 5012. Beide instanties geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.
Nogmaals, jij als cliënt staat bij ons centraal, dat is een belangrijk aspect van onze praktijk. Blijf dus zeker niet met vragen, twijfels of suggesties rondlopen, maar communiceer ze met ons. Samen maken we tandartsbezoek leuker.